Tengo 19 años y ya voy para los 20, tengo posibilidades de ser jugador profesional?
Quiero saber si puedo llegar a un equipo profesional, siempre enfoque en entrenar y estudiar y a mis 13 años me llego la posibilidad de entrar a un equipo
Profesional pero mis padres cortaron ese sueño, luego a los 16 otras vez me llego la posibilidad pero lo volvieron a hacer, y ya hoy con 19 años me gustaría saber si aún tengo posibilidades de llegar a algún equipo profesional, me desempeño como lateral izquierdo.
Respuesta de Rozun Manun
1 respuesta más de otro experto
Respuesta de Marta Perales
Secure and Transparent Transactions: When it comes to your personal and financial information, trust is paramount. That's why at 1Win in e prioritize the security and transparency of all transactions on our platform. Our robust security measures safeguard your data against unauthorized access, while our transparent approach ensures that every transaction is conducted with integrity and accountability. Whether you're depositing funds into your account or withdrawing your winnings, you can rest assured that your information is safe and your transactions are conducted with the utmost care and diligence. - Alexandr Thd