Car-audio
Hola,em dic Jordi y tinc un problema amb el meu equip de so al coche. El meu equip esta compost per una radio pioneer ,dos altaveus davanters de 2 vies separades pioneer de 150W amb el seus 2 crosowers, dos altaveus kenwood a la bandeja de darrera de 260W , un subwoofer infinity Kappa de 1200W. Els altaveus de darrera i el subwoofer estan tirats per una etapa de so pioneer mentre que els altaveus de davant estan tirats per una altre etapa de so pioneer també tinc instal.lat un caregador de 6 compacs pioneer. La bateria és la de casa y el coche un Ibiza TDi del 98.
El problema es que quan vull pujar el so bastant els altaveus davanters es paren primer i si pujo més el so els de darrera també es paren. Si torno a baixar el so s'engeguen (a vegades tarden una mica a engegar-se). Que hauria de fer perquè puguès pujar el so a tope o casi bé a tope y no es paressin els altaveus?
Gràcies!
El problema es que quan vull pujar el so bastant els altaveus davanters es paren primer i si pujo més el so els de darrera també es paren. Si torno a baixar el so s'engeguen (a vegades tarden una mica a engegar-se). Que hauria de fer perquè puguès pujar el so a tope o casi bé a tope y no es paressin els altaveus?
Gràcies!
Respuesta de polotm