Windows 7

Hola Enric! Abans de res, gràcies per el teu temps. M'he comprat el meu primer portàtil, un toshiba, que ve equipat amb windows 7 a 64bits. El meu nivell de coneixements de informàtica es molt baix ( però ja apendré). El meu problema es que tinc alguns cd-roms ( basicament enciclopèdies per els meus estudis) que no son compatibles amb el sistema operatiu del meu ordinador, ja que son de 12 o 32 bits. La meva pregunta és: puc fer alguna cosa per compatibilitzar-los?
Respuesta
1
Es clar que sí. Pots instal. Lar-te el VirtualBox, un virtualitzador, que et permetrà instal. Lar-te el Windows XP dintre d'ell i instal. Lar allí els programes no compatibles amb W7.
Es com si tingueres dos màquines, una amb Windows 7 i un altra amb XP rodant dintre de la primera. A mes a mes, el VirtualBox es gratuït i funciona molt be. Et passe l'enllaç: http://www.virtualbox.org/wiki/Downloads
Moltes gràcies Enric!, la solució em sembla fantàstica, ara mateix m'hi poso. Si mai tens alguna qüestió sobre mecànica o emergències mèdiques m'agradaria ajudar-te.

Añade tu respuesta

Haz clic para o

Más respuestas relacionadas