Problema informático en Google Chrome con certificado digital de la FNMT
Hola,
he obtenido y verificado la instalación correcta del certificado digital de la FNMT para mi navegador Google Chrome, pero cuando voy a descargar el borrador de la Agencia Tributaria, me aparece un mensaje de error, al que ni una entidad ni otra me encuentran solución. Mi antivirus es Karspersky.
És posible que el configurador del certificado no esté bien instalado? O puede ser que el antivirus esté bloqueando el acceso? Las cookies están desactivadas.
Paso la imágen del mensaje (me sale en catalán, se puede traducir con Google, si alguien lo requiere):
La vostra connexió no és privada
És possible que hi hagi atacants que estiguin provant de robar-vos informació dewww1.agenciatributaria.gob.es (per exemple, contrasenyes, missatges o targetes de crèdit).
NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
Torna a l'àrea de seguretatAmaga la informació avançada
Aquest servidor no ha pogut comprovar que sigui www1.agenciatributaria.gob.esperquè el sistema operatiu del vostre ordinador considera que el seu certificat de seguretat no és de confiança. Això pot ser a causa d'una configuració incorrecta o d'un atacant que intercepta la vostra connexió.
Continua per accedir a www1.agenciatributaria.gob.es (no segur)