Ayuda de nuevo con texto en rumano...

Si eu ma simt fericita cand sunt cunt cu tine...de as putea exprima tot ce simt in cuvinte,as putea vorbi nopti si zile numai gandiduma la tine,dar...sentimentele nu le pot exprima in cuvinte,le simt si ma dor cand nu esti langa mine,atunci cand imi lipsesti mii de lucruri frumoase trec prin mintea mea.. DE ABIA ASTEPT SA TE VAD LOBITO MIO.....
si daca vrei sa fiu sincera cu tine,stii foarte bine ce simt pentru tine,stii ca am inceput sa tin la tine cate putin in fiecare zi,din ce in ce mai mult,sentimentele au inceput sa infloreasca si vreau sa imi aporti in fiecare zi acelasi gram de dragoste...nu astept de la tine nimic mai mult decat o iubire sincera care sa dureze cu pasul anilor, vreau sa mi fi sincer si sa poti avea incredere in mine,pentru mine esti o persoana carem ma completeaza cadn imi este alaturi.dar langa dragostea ce simt pentru tine,nu exista miciuna,aroganta, pesimism nici atat nu exista infidelitatea.VREAU SA MA FACI FERICITA SI RETINE..NU ESTE ATAT DE DIFICIL,DOAR CU UN PIC DE ROMATICSM MA POTI INDRAGISTI MULTTTTT
Muchas gracias Christel por anticipado.Un saludo

1 Respuesta

Respuesta
1
"Yo tambien me siento feliz cuando estoy contigo... si pudiera expresar todo lo que siento, hablaria noches y dias solo pensando en ti, pero ... los sentimientos no los puedo expresar en palabras, solo lo siento y me duelen cuando no estas a mi lado; cuando me faltas, miles de cosas bonitas pasan por mi mente... ESTOY IMPACIENTE POR VERTE, LOBITO MIO...
Y si quieres que seá sincera contigo, tu sabes muy bien lo que siento por ti, sabes que he empezado a encariñarte poco a poco, cada vez más, mis sentimientos han empezado a florecer y quiero que me aportes cada dia aquel gramo de amor... no espero de ti nada más que un amor sincero que resiste con el paso de los años, quiero que seas sincero y que confies en mi; para mi eres una persona que me complementa cuando la tengo cerca; siento amor por ti y no existe mentira, arogancia, pesimismo y mucho menos infidelidad. Quiero que me hagas feliz. No es dificil, solo con un poco de romanticismo me puedes enamorar muchoooooo"

Añade tu respuesta

Haz clic para o

Más respuestas relacionadas