Opciones d'escalfadors eléctrics (2)
Hola Toni...
Em sembla que la he liat mirant d'enviar-te la pregunta per privat i la he esborrat del taulell d'anuncis..
Bé, mirant la resposta que hi donaves a una consulta sobre termos eléctricos semi-instantáneos, intueixo que la sol.lucio deu ser la mateixa, la válvula termostática a la sortida del termo, es així ???
I la diferencia de instalar aquesta válvula a la sortida del termo o tenir una aixeta termostática a la dutxa quina es? Perque conforme va sortint l'aigua calenta del termo va entrant aigua freda.. No l'acavo de veure :-(
D' altra banda jo em refería a aquest model que diría treballa amb dos resistencies de 3000W cadascuna i pensó que es pot regular de forma independent..
http://www.fagor.com/web/es/catalogo-de-productos/catalogo-pi-fagor/confort/termos/Termo-Electrico-Instantaneo/FI-6/detail/931010095
Com et deia la darrera vegada, si he de posar un termo convencional haurá de se fent un fals sostre i per això et deia la instal.lacio horitzontal i un model slim del menor diámetre possible..
Les mides del Fagor serien ideals però si he de augmentar tant la potencia contractada a la compañía, em fa dubtar de la seva idoneitat..
Quina opciò em recomanes...??
saluts Jordi