Podrias traducirme esta frases? Gracias anticipadas

Buna, iubirea mea .Presupun ca te surprinde ca-ti scriu o scrisoare în româneste, dar acum, ca am facut 4 luni împreuna, vreau sa-ti spun tot ceea ce simt.
Te iubesc foarte mult, viata mea, dintr-un milion de motive. Din momentul în care te-am vazut pentru prima oara, ai câstigat inima mea care înca îsi aduna particelele rupte de durere. Când am început ca iubiti, viata mea s-a schimbat complet.
m-Ai facut sa ma simt vie si cel mai bun lucru din toate astea e faptul ca nu mai exista durere, frica si singuratate... Pentru ca ai umplut fiecare gol cu tandrete, dragoste si fericire! Cu tine am învatat sa fiu eu însami, fara frica de nimic... Mi-ai aratat sa lupt pentru ceea ce-mi doresc si sa nu las sa îmi scape. Cu tine am cunoscut adevaratul sens al verbului "a iubi", ceea ce îseamna "a s.
Viata este frumoasa cand ai respect, fidelitate si multa iubire. Viata in doi este minunata
...

1 Respuesta

Respuesta
Mi amor
Supongo que te ha sorprendido que te escriba una carta en rumano, pero ya que hemos hecho cuatro mesecs juntos, quiero decirte todo lo que siento.
Te quiero muchisimo mi vida, y por un millón de razones. Desde el instante en que te ví por primera vez, ya conquistaste mi pequeño corazon, el cual estaba uniendo de nuevo los pedacitos rotos provocados por el dolor. Cuando comenzamos a ser novios, mi vida cambió por completo, me hiciste sentir viva y lo mejor de todo es que ya no había dolor, miedo ni soledad... porque llenaste cada uno de esos huecos con ternura, amor y felicidad!
Contigo he aprendido a ser yo misma sin miedo a nada... Me has enseñado a luchar por lo que quiero y a no dejarlo escapar. Contigo he conocido el verdadero significado de la palabra amar, l o que significa sentir.
La vida es bella cuando existe el respeto, fidelidad y mucho amor. La vida en dos es maravillosa."