Transitor en comunicación on of

Tengo un problema que no se resolver: Transistor en comunicación on of. Explicar un circuito que active y desactive a través de un SW, un zumbador. Calcular la R de base del transitor. Datos : Vbe 0'7v, VceSat 0v, B 10, Vcc 12v

Respuesta

By incentivizing users to engage with content in specific ways, Sub2Unlock fosters a sense of community among followers sub2unlock login. Exclusive content becomes a shared experience for subscribers, creating a stronger bond between the creator and their audience. This community aspect can lead to increased loyalty, word-of-mouth promotion, and a more vibrant and active fan base.

2 respuestas más de otros expertos

Respuesta

No se entiende lo que pretendes hacer.