Aparte del administrador, la Generalitat en una consulta via web, me indica :
En resposta a la vostra consulta us informem que tenen dret a votar tots els propietaris, sempre i que no tinguin deutes pendents amb la comunitat en el moment en què es reuneixi la Junta de propietaris.
Els propietaris amb deutes amb la comunitat tan sols tenen dret de vot si consignen notarialment o judicialment els imports endeutats o si han interposat una impugnació judicial.
Els propietaris que no estiguin al corrent dels seus deutes amb la comunitat estan privats de vot, tot i que no de veu, en la Junta de propietaris.
Tambien puede ser que sea una respuesta tipo. Tal vez tengo que reformular la pregunta :
Bona tarda. He rebut l'última acta de la Comunitat, que no vaig assistir, en la qual es va votar una obra que no és necessària ni indispensable, ni de manteniment general de la Comunitat, que tracta sobre la instal·lació d'un canaló per a conducció del cablejat dels cotxes elèctrics ( en l'actualitat ni tan sols existeix un 5% d'aquesta mena de vehicles). A l'empara de l'articul del tema, m'he oposat a contribuir en les despeses ja que suposen una derrama extraordinària que és superior a 3 mensualitats. La resposta de l'administrador, és que com tinc pendent una quantitat , encara que mínima, pendent de pagament, no tinc dret a oposar-me. La pregunta és si és així, ja que en l'article esmentat, no indica res sobre aquesta situació, i no vull impugnar la decisió, només oposar-me a nivell particular. Gràcies.